czwartek, 7 listopada 2013

"Głęboka biel" - Maciej Braciszewski w natarciu!

Witam, po długiej przerwie spowodowanej przyczynami osobistymi, chciałbym się podzielić z Wami najnowszym wydawnictwem Macieja Braciszewskiego z cyklu "Deep" - tym razem jest to album pt: "Deep white". Jest on w prostej linii kontynuacją "Deep blue". Nastrojowa muzyka elektroniczna, która działa kojąco na moje skołatane nerwy, przynosi wyciszenie i spokój wewnętrzny. Myślę, że te słowa najlepiej opiszą moje wrażenia podczas przesłuchiwania kolejnego mini albumu Maćka Barciszewskiego. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z tym wydawnictwem oraz do wyrażania swoich opinii pod artykułem!







Zapraszam do sklepu BandCamp pod adresem: http://maciejbraciszewski.bandcamp.com/, gdzie można nabyć za jedyne 20 "złociszy"! "Deep white" Pozdrawiam ELMjuzik

6 komentarzy:

  1. Martwi mnie, że ta muzyka się nie rozwija. W dalszym ciągu jest przewidywalna i albumy bardzo do siebie podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię! Pozwolę sobie, na 80% zgody z Twoją wypowiedzią, ale 20% niezgoda moja ma związek z celowym zamierzeniem artysty, dotyczącym formy albumów własnie, którą trzeba przyznać uczciwie realizuje ze 100% skutecznością! Pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja lubię te płyty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię! Oczywiście płyta może sie podobać! I to fajne, że my słuchacze mamy różne gusta! Ciekawe dlaczego je lubisz? Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jestem już szczęśliwym posiadaczem (od dziś) tej płyty. Moim skromnym zdaniem laika poszczególne części nawet powinny się trochę "zazębiać", w końcu mają stworzyć pięciopłytową całość. Czy płyta jest nastrojowa? - tak , ale nie nudna , i ten bas - głęboki ale wyważony. Z niecierpliwością czekam na kolejne płyty. Pozdrawiam wszystkich fanów M.B. Jacek Opatowski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Panie Jacku!!! Dziękuję za opinię! Dla Maciej to wspaniała wiadomość, że jego muzyka podoba się wielu osobom! Jesteśmy wszyscy szczęśliwacami ponieważ posiadamy rózne gusta i potrzeby, dzięki czemu świat muzyki i dźwięku może być tak różnorodny i bogaty! Dziękuję za odwiedziny bloga i zapraszam jak najczęściej!!!

      Usuń