środa, 5 grudnia 2012

RAZEM ZA NIEWIELE, MOŻEMY TAK WIELE! POMÓŻMY MADZI!!

Nazywam się Magdalena Markiewicz. Mam 30 lat.
W sierpniu 2010 roku zdiagnozowano u mnie raka piersi T2N2 G3. Guz umiejscowił się w piersi prawej i miał średnicę ok. 5 cm. Przeszłam przedoperacyjną chemioterapię AT w celu zmniejszenia guza i w listopadzie 2010 wykonano prawostronną mastektomię wraz z usunięciem węzłów chłonnych, w których stwierdzono komórki nowotworowe. W marcu 2011 po zastosowaniu leczenia radykalnego w postaci chemioterapii pooperacyjnej i naświetlań w miejscu usuniętej piersi, została włączona hormonoterapia – Tamoxifen w tabletkach oraz Zoladex w zastrzykach. Zostałam uznana za zdrową i mogłam zająć się życiem od nowa.....Całą historię Magdy, oraz jak można pomóc znajdziecie tutaj: http://www.alivia.org.pl/skarbonka/magda-markiewicz/
Zachęcam bardzo serdecznie wszystkich ludzi dobrej woli, aby okazali swoje serce Magdzie! Warto pomagać!!!!
ELMjuzik

1 komentarz:

  1. widzę, że udało się zamieścić ;P
    proszę pozdrowić sisi ;P

    OdpowiedzUsuń