sobota, 19 stycznia 2013

Założenie - "Journey"

Album "Journey" artysty "Założenie", został mi polecony "pocztą pantoflową", przez mojego znajomego twórcę - muzyka. Z wielkim zainteresowaniem usiadłem aby przesłuchać ten materiał, a co z tego wynikło opisze krótko poniżej. Album zawiera dziesięć kompozycji w klimatach elektroniczno-ambientowych. Na początku odkrywania tego albumu, powiało mi nieco nudą, pomyślałem sobie "acha gdzieś już to słyszałem". Mimo tego cierpliwość moja w końcu została wynagrodzona! Od czwartego utworu zaczęło być naprawdę ciekawie i czym dalej tym ciekawiej! Styl muzyki wraz z postępem albumu uległ pewnej modyfikacji stylistycznej (czy to efekt zamierzony artystycznie?). Idąc dalej w utworze piątym, czyli tytułowym "Journey", usłyszałem wibracje rodem z gatunku BritPop, co nie ukrywam "postawiło mnie do muzycznego pionu!" i na dobre wprowadziło w niepowtarzalny klimat tej muzyki! Dźwięki w całości bardzo oryginalne z mocnym naciskiem na gatunek minimalelectro?! Moim skromnym zdaniem album "Journey" to bardzo udany i wysmakowany mariaż elektroniki, minimal i ambientu! Jego głównym atutem jest fakt, że artyście udało wykreować się niepowtarzalny styl i klimat muzyczny. Uważam, że "Założenie", ma do zaoferowania wiele pozytywnych wibracji swoim potencjalnym słuchaczom! Album "Journey" to niemal namacalne emocje i arcyciekawe klimaty w które z pewnością warto się zanurzyć głębiej a dzięki temu wyrobić sobie swoją własną opinię na temat muzyki "Założenie"! Dla mnie rewelacja!!! Polecem serdecznie ELMjuzik.

Więcej informacji o artyście znajdziecie tutaj: http://www.myspace.com/journey-music

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz